Попередня оплата на реквізити
Клієнт (покупець) отримує реквізити для оплати після підтвердження замовлення інтернет-магазином.
Сплатити на реквізити можна за допомогою:
- Приват 24 (розділ платежі) ;
- Монобанк (розділ "платіж за IBAN");
- Ощад 24/7 (розділ переказів-платежів на добровільні реквізити);
- Через додатки інших банків;
- Касу банку;
- Термінал.
Протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підтвердження замовлення, Покупець має оплатити рахунок Інтернет-магазина.
Оплачується повна сума замовлення.
У випадку нездійснення Покупцем оплати згідно даного рахунку протягом зазначеного терміну, рахунок та замовлення вважається анульованим, поставка Товару згідно з замовленням не здійснюється.
Часткової передоплати та кредитів на сайті не передбачено.
Якщо платником буде інша особа яка не вказана в замовленні, відправка буде припинена до розв'язання питання та надання інформації про платника.
Важливо: Після оплати замовлення в телефонному режимі (або вайбером) одержувача не змінюємо.
Якщо Ви вирішили змінити одержувача, робіть це до оплати замовлення. Якщо замовлення сплачено ТОВ, ФОП на нього і буде відправлено. Покупець (клієнт), який оформив замовлення сам у додатку або в особистому кабінеті Нової Пошти, може поміняти одержувача або додати представника.