Обмін та повернення товару
ПРАВИЛА ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ. ГАРАНТІЯ
Цим встановлені наступні Правила обміну і повернення товару належної якості, та наступні правила обміну та повернення товару неналежної якості, гарантійні правила (надалі – «Правила») щодо товарів (надалі – «Товари»), які були придбані будь-якою юридичною особою, фізичною особою, фізичною особою-підприємцем – резидентами України (надалі – «Покупець») за допомогою веб-сайту https://fotoink.com.ua/ Положення встановлені цими Правилами застосовуються з урахуванням УМОВ ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ https://fotoink.com.ua/, і є їх невід’ємною частиною. У частині яка не врегульована цими Правилами, до взаємовідносин Сторін застосовуються положення чинного законодавства України.
1. ОБМІН ЧИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
1.1. Для покупців які є фізичними особами і не зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» гарантоване право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за технічними характеристиками, формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Такі покупці можуть обміняти або повернути товар протягом 14 календарних днів з моменту покупки (у випадку доставки товарі перевізником – 14 календарних днів з моменту отримання товару у перевізника).
Для покупців які є фізичними особами-підприємцями, та юридичними особами, Інтернет-магазин має право погодити обмін та повернення товару належної якості на зазначених вище умовах. Рішення про надання згоди на повернення та обмін товару належної якості придбаного у Інтернет-магазина покупцями є фізичними особами-підприємцями, або юридичними особами, приймається Інтернет-магазином особисто на власний розсуд і не є його обов’язком.
1.2. Щоб скористатися можливістю обміну та/чи повернення товару належної якості, будь ласка, переконайтеся що:
з моменту придбання товару пройшло не більше 14 календарних днів (у випадку доставки товарі перевізником – 14 календарних днів з моменту отримання товару у перевізника);
- товар, не використовувався, не був у вжитку і не має слідів використання: пошкоджень, подряпин, сколів, потертостей тощо;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки: збережені всі ярлики і заводське маркування;
- разом із товаром надана накладна, яка була передана разом з проданим товаром.
1.3. Правила обміну і повернення товару належної якості
Про намір повернення товару належної якості, який відповідає вимогам, викладеним у п. 1.2, Покупець повідомляє Інтернет-магазин за телефоном та у зручний для нього спосіб для уточнення порядку повернення Товару. Таке повідомлення має бути направлене протягом 14 календарних днів з дати придбання Товару.
Одночасно з повідомленням Інтернет-магазину, але у будь-якому випадку не пізніше 14 календарних днів (у випадку доставки товарі перевізником – 14 календарних днів з моменту отримання товару у перевізника), Покупець передає придбаний Товар Інтернет-магазину в офісі Інтернет-магазина, або відправляє Інтернет-магазину експрес-перевізником «Нова пошта», "УКРПОШТА". При цьому:
Про намір повернення товару належної якості, який відповідає вимогам, викладеним у п. 1.2, Покупець повідомляє Інтернет-магазин за телефоном та у зручний для нього спосіб для уточнення порядку повернення Товару. Таке повідомлення має бути направлене протягом 14 календарних днів з дати придбання Товару.
Одночасно з повідомленням Інтернет-магазину, але у будь-якому випадку не пізніше 14 календарних днів (у випадку доставки товарі перевізником – 14 календарних днів з моменту отримання товару у перевізника), Покупець передає придбаний Товар Інтернет-магазину в офісі Інтернет-магазина, або відправляє Інтернет-магазину експрес-перевізником «Нова пошта», "УКРПОШТА". При цьому:
- Вартість перевезення при поверненні товару - за рахунок Покупця, жодні відправлення, в яких платником послуг перевезення є Інтернет-магазин не приймаються. Вартість перевезення при обміні товару, в залежності від причин обміну - уточнюється у менеджера;
- Товар відправляється виключно експрес-перевізником «Нова пошта» адреса доставки уточнюється у менеджера. Використання для повернення товару інших служб кур’єрської доставки, оператору поштового зв’язку, кур’єром тощо – не дозволяється, якщо інше не буде погоджене Інтернет-магазином;
- Товар з післяплатою (наложеним платежем при його отриманні Інтернет-магазином) не приймається. Умови повернення коштів встановлені цими Правилами.
Одночасно з Товаром, мають бути передані (відправлені єдиним відправленням):
- Видаткова накладна/чек (оригінал). Видаткова накладна / чек про покупку (оригінал) обов'язково повинні бути в посилці з товаром, що повертається. Якщо повертається не весь придбаний товар (не вся покупка), надається копія документа.
- Заява про повернення товару належної якості;
- Акт (заява) про повернення товару та видачу коштів;
- Копія (ксерокопія) паспорту покупця.
Відправлення з товаром для його повернення має бути надано (відправлене експрес-перевізником) Інтернет-магазину не пізніше 14 календарних днів (у випадку доставки товарі перевізником – 14 календарних днів з моменту отримання товару у перевізника). У разі пропуску вказаного строку, Інтернет-магазин має право відмовити у поверненні/обміні Товару. Датою відправлення вважається дата приймання товару експрес-перевізником.
У випадку якщо під час отримання товару, Інтернет-магазином у експрес-перевізника (а якщо це неможливо визначити при візуальному огляді – то у офісі Постачальника) буде виявлено пошкодження повернутого товару, його неповну комплектацію, сліди використання тощо, Інтернет-магазин відмовляє у поверненні/обміні товару.
Повернення коштів/обмін товару здійснюється тільки після отримання та перевірки товару Інтернет-магазином. Повернення коштів здійснюється шляхом перерахування грошових коштів у гривні на поточний рахунок Покупця, відповідно до даних (банківських платіжних реквізитів), зазначених у Заяві на повернення товару належної якості та Акті (заяві) про повернення товару та видачу коштів. Гроші, сплачені за товар, повертаються не пізніше ніж протягом семи днів.
У випадку повернення коштів відповідно до замовлень в яких платником виступала інша особа ніж покупець, порядок та умови повернення коштів обговорюються окремо.
При поверненні товару відповідно до умов даного пункту, повертається сума, фактично сплачена за товар Покупцем, незалежно від вартості товару в Інтернет-магазині на дату повернення.
У випадку ненадання Покупцем повного комплекту документів для повернення коштів, Інтернет-магазин має право вимагати від Покупця надання повного комплекту документів, при цьому повернення коштів буде здійснено після їх надання.
Правила встановлені цим пунктом поширюються на товар належної якості, який не має пошкоджень, слідів використання тощо. Випадки повернення товару неналежної якості встановлені п.2 цих Правил.
У випадку якщо під час отримання товару, Інтернет-магазином у експрес-перевізника (а якщо це неможливо визначити при візуальному огляді – то у офісі Постачальника) буде виявлено пошкодження повернутого товару, його неповну комплектацію, сліди використання тощо, Інтернет-магазин відмовляє у поверненні/обміні товару.
Повернення коштів/обмін товару здійснюється тільки після отримання та перевірки товару Інтернет-магазином. Повернення коштів здійснюється шляхом перерахування грошових коштів у гривні на поточний рахунок Покупця, відповідно до даних (банківських платіжних реквізитів), зазначених у Заяві на повернення товару належної якості та Акті (заяві) про повернення товару та видачу коштів. Гроші, сплачені за товар, повертаються не пізніше ніж протягом семи днів.
У випадку повернення коштів відповідно до замовлень в яких платником виступала інша особа ніж покупець, порядок та умови повернення коштів обговорюються окремо.
При поверненні товару відповідно до умов даного пункту, повертається сума, фактично сплачена за товар Покупцем, незалежно від вартості товару в Інтернет-магазині на дату повернення.
У випадку ненадання Покупцем повного комплекту документів для повернення коштів, Інтернет-магазин має право вимагати від Покупця надання повного комплекту документів, при цьому повернення коштів буде здійснено після їх надання.
Правила встановлені цим пунктом поширюються на товар належної якості, який не має пошкоджень, слідів використання тощо. Випадки повернення товару неналежної якості встановлені п.2 цих Правил.
2. ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
2.1. Інтернет-магазин приділяє усіх можливих зусиль для забезпечення належної якості товарів які продаються. Кожна товарна позиція перед відправкою перевіряється і ми на 100% впевнені в цілісності (відсутності механічних пошкоджень) відправляємого Товару.
При отриманні замовлення (товару) обов'язково перевіряйте на місці у перевізника “Нова Пошта/кур'єра компанії”, “ Укрпошта”. Перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідності комплектації та замовлення; переконайтеся, що якість і кількість товару відповідає замовленню. Такі заходи безпеки дозволять уникнути неприємностей у разі пошкодження або крадіжки товару під час перевезення. Якщо у відділенні Нової Пошти, Укрпошти виявлено пошкодження товару чи недостачу, то Вам потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО скласти “акт приймання-передачі разом із працівником відділення”. Всю необхідну інформацію можна отримати у співробітника Нової Пошти.
Забираючи товар з "Нової пошти" чи "Укрпошти" Ви автоматично погоджуєтесь з тим, що товар був без шкоди та відповідав вимогам.
ПОШКОДЖЕННЯ ТОВАРУ ПРИ ТРАНСПОРТУВАННІ.
За пошкоджений або втрачений продукт Ви можете отримати компенсацію лише правильно склавши акт прийому-передачі/претензію. В іншому випадку буде неможливо отримати компенсацію або довести провину перевізника. Перевізник компенсує суму, що була вказана як оцінна вартість посилки (продавець страхує на повну вартість замовлення). Продавець не несе відповідальності за роботу служби доставки та не відшкодовує вартість товару, який був пошкоджений або втрачений з вини перевізника.
2.2. У випадку виявлення недоліків Товару які неможливо було виявити шляхом їх зовнішнього огляду під час приймання товару Покупцем у перевізника, сторони погодили наступний порядок дій:
Про виявлення факту неналежної якості Товару, Покупець негайно повідомляє Інтернет-магазин за телефоном та у зручний для нього спосіб для уточнення порядку повернення Товару. Бажано надати фото зовнішнього вигляду товару та виявлених недоліків. У даному випадку якщо виявлені недоліки не є наслідком пошкоджень/необережності інших дій з боку Покупця чи третіх осіб, рішення про наявність підстав для повернення. Товару приймається Інтернет-магазином з моменту придбання товару пройшло не більше 14 календарних днів (у випадку доставки товарі перевізником – 14 календарних днів з моменту отримання товару у перевізника);
Після погодження менеджером Інтернет-магазину можливості повернення Товару, Покупець передає Товар (з повним комплектом упаковки, коробкою та усіма аксесуарами відповідно до комплекту поставки) Інтернет-магазину в офісі Інтернет-магазина, або відправляє Інтернет-магазину експрес-перевізником «Нова пошта». При цьому:
При отриманні замовлення (товару) обов'язково перевіряйте на місці у перевізника “Нова Пошта/кур'єра компанії”, “ Укрпошта”. Перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідності комплектації та замовлення; переконайтеся, що якість і кількість товару відповідає замовленню. Такі заходи безпеки дозволять уникнути неприємностей у разі пошкодження або крадіжки товару під час перевезення. Якщо у відділенні Нової Пошти, Укрпошти виявлено пошкодження товару чи недостачу, то Вам потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО скласти “акт приймання-передачі разом із працівником відділення”. Всю необхідну інформацію можна отримати у співробітника Нової Пошти.
Забираючи товар з "Нової пошти" чи "Укрпошти" Ви автоматично погоджуєтесь з тим, що товар був без шкоди та відповідав вимогам.
ПОШКОДЖЕННЯ ТОВАРУ ПРИ ТРАНСПОРТУВАННІ.
За пошкоджений або втрачений продукт Ви можете отримати компенсацію лише правильно склавши акт прийому-передачі/претензію. В іншому випадку буде неможливо отримати компенсацію або довести провину перевізника. Перевізник компенсує суму, що була вказана як оцінна вартість посилки (продавець страхує на повну вартість замовлення). Продавець не несе відповідальності за роботу служби доставки та не відшкодовує вартість товару, який був пошкоджений або втрачений з вини перевізника.
2.2. У випадку виявлення недоліків Товару які неможливо було виявити шляхом їх зовнішнього огляду під час приймання товару Покупцем у перевізника, сторони погодили наступний порядок дій:
Про виявлення факту неналежної якості Товару, Покупець негайно повідомляє Інтернет-магазин за телефоном та у зручний для нього спосіб для уточнення порядку повернення Товару. Бажано надати фото зовнішнього вигляду товару та виявлених недоліків. У даному випадку якщо виявлені недоліки не є наслідком пошкоджень/необережності інших дій з боку Покупця чи третіх осіб, рішення про наявність підстав для повернення. Товару приймається Інтернет-магазином з моменту придбання товару пройшло не більше 14 календарних днів (у випадку доставки товарі перевізником – 14 календарних днів з моменту отримання товару у перевізника);
Після погодження менеджером Інтернет-магазину можливості повернення Товару, Покупець передає Товар (з повним комплектом упаковки, коробкою та усіма аксесуарами відповідно до комплекту поставки) Інтернет-магазину в офісі Інтернет-магазина, або відправляє Інтернет-магазину експрес-перевізником «Нова пошта». При цьому:
- Вартість перевезення при поверненні товару - за рахунок Покупця. Після отримання та перевірки товару Інтернет-магазином та остаточного визначення причини (якщо товар дійсно виявиться не якісним) доставка буде компенсована, збережіть обов'язково чек за доставку.
- Товар відправляється виключно експрес-перевізником «Нова пошта» адреса доставки уточнюється у менеджера. Використання для повернення товару інших служб кур’єрської доставки, оператору поштового зв’язку, кур’єром тощо – не дозволяється, якщо інше не буде погоджене Інтернет-магазином;
- Товар з післяплатою (наложеним платежем при його отриманні Інтернет-магазином) не приймається. Умови повернення коштів встановлені цими Правилами.
Одночасно з Товаром, мають бути передані (відправлені єдиним відправленням):
- Видаткова накладна/чек (оригінал). Видаткова накладна / чек про покупку (оригінал) обов'язково повинні бути в посилці з товаром, що повертається. Якщо повертається не весь придбаний товар (не вся покупка), надається копія документа.
- Заява про повернення товару неналежної якості;
- Акт (заява) про повернення товару та видачу коштів;
- Копія (ксерокопія) паспорту Покупця.
Повернення коштів/обмін товару здійснюється тільки після отримання та перевірки товару Інтернет-магазином, остаточного визначення причин неналежної якості Товару. У випадку якщо Інтернет-магазином буде встановлено що неналежна якість товару є наслідком пошкоджень/необережності інших дій з боку Покупця чи третіх осіб, зовнішніх факторов, внаслідок порушення правил користування Товаром або порушення умов його зберігання Покупцем, кошти за Товар не повертаються.
Повернення коштів здійснюється шляхом перерахування грошових коштів у гривні на поточний рахунок Покупця, відповідно до даних (банківських платіжних реквізитів), зазначених у Заяві на повернення товару неналежної якості та Акті (заяві) про повернення товару та видачу коштів.
У випадку повернення коштів відповідно до замовлень в яких платником виступала інша особа ніж Покупець, порядок та умови повернення коштів обговорюються окремо.
Гроші, сплачені за товар, повертаються не пізніше ніж протягом семи днів з дати встановлення Інтернет-магазином, що недоліки товару виникли не з вини Покупця.
У випадку ненадання Покупцем повного комплекту документів для повернення коштів, Інтернет-магазин має право вимагати від Покупця надання повного комплекту документів, при цьому повернення коштів буде здійснено після їх надання.
Не повертаються кошти за товар який має сліди:
Повернення коштів здійснюється шляхом перерахування грошових коштів у гривні на поточний рахунок Покупця, відповідно до даних (банківських платіжних реквізитів), зазначених у Заяві на повернення товару неналежної якості та Акті (заяві) про повернення товару та видачу коштів.
У випадку повернення коштів відповідно до замовлень в яких платником виступала інша особа ніж Покупець, порядок та умови повернення коштів обговорюються окремо.
Гроші, сплачені за товар, повертаються не пізніше ніж протягом семи днів з дати встановлення Інтернет-магазином, що недоліки товару виникли не з вини Покупця.
У випадку ненадання Покупцем повного комплекту документів для повернення коштів, Інтернет-магазин має право вимагати від Покупця надання повного комплекту документів, при цьому повернення коштів буде здійснено після їх надання.
Не повертаються кошти за товар який має сліди:
- Механічного впливу (трішини, сколи, подряпини, зміна кольору, зажовування бумаги чи плівки);
- Термічного впливу (оплавлення, зміна кольору тощо);
- Впливу інших зовнішніх факторів (намокання, сонячного світла, електричного стуму);
- Наявні сліди забруднення, фарби, хімічних речовин, розчинників, сліди підчищання та потертості, написи, надриви, проколи, отвори тощо.
- Розкриті оригінальні витратні матеріали не підлягають поверненню (сумісні лише після підтвердження обслуговування сервіс центру).
- Неправильне використання товару використання не за призначенням.
- Неправильне зберігання товару.
3. ПРАВИЛА ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТОВАРУ
3.1. На більшість товарів, представлених на сайті надається офіційна гарантія від виробника. Строк гарантії встановлений виробником у технічній документації на товар, який надано Покупцеві.
Гарантія не надається у випадку:
Гарантія не надається у випадку:
- порушення Покупцем правил використання товару;
- порушення цілісності гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб (трішини, сколи, подряпини, зміна кольору як товару вцілому так і окремих його частин);
- наявні сліди термічного впливу (оплавлення, зміна кольору тощо), впливу інших зовнішніх факторів (намокання, окислення), сліди фарби, хімічних речовин, розчинників.
- наявні пошкодження які виникли внаслідок порушення правил користування електроприладами, у т.ч. коливання напруги понад значення встановлені виробником;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
3.2. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків Товару, Покупець, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) усунення недоліків товару у розумний термін;
3) заміни.
3.3. У разі, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо Вас звернутися до наших менеджерів або в сервісний центр, контактні дані якого Ви можете знайти в гарантійному талоні. Вимоги Покупця щодо усунення недоліків Товару чи його заміни, задовольняються за умови якщо гарантійний строк на товар не сплив.
У разі якщо Покупець звертається з гарантійною вимогою до Інтернет-магазину, сторони погодили наступний порядок взаємодії:
Про виявлення факту поломки Товару, Покупець негайно повідомляє Інтернет-магазин за телефоном та у зручний для нього спосіб для уточнення порядку повернення Товару. Бажано надати фото зовнішнього вигляду товару та виявлених недоліків. Після погодження менеджером Інтернет-магазину можливості направлення Товару (з повним комплектом упаковки, коробкою та усіма аксесуарами відповідно до комплекту поставки) для діагностики та ремонта/заміни/повернення коштів, Покупець передає Інтернет-магазину в офісі Інтернет-магазина, або відправляє Інтернет-магазину експрес-перевізником «Нова пошта». При цьому:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) усунення недоліків товару у розумний термін;
3) заміни.
3.3. У разі, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо Вас звернутися до наших менеджерів або в сервісний центр, контактні дані якого Ви можете знайти в гарантійному талоні. Вимоги Покупця щодо усунення недоліків Товару чи його заміни, задовольняються за умови якщо гарантійний строк на товар не сплив.
У разі якщо Покупець звертається з гарантійною вимогою до Інтернет-магазину, сторони погодили наступний порядок взаємодії:
Про виявлення факту поломки Товару, Покупець негайно повідомляє Інтернет-магазин за телефоном та у зручний для нього спосіб для уточнення порядку повернення Товару. Бажано надати фото зовнішнього вигляду товару та виявлених недоліків. Після погодження менеджером Інтернет-магазину можливості направлення Товару (з повним комплектом упаковки, коробкою та усіма аксесуарами відповідно до комплекту поставки) для діагностики та ремонта/заміни/повернення коштів, Покупець передає Інтернет-магазину в офісі Інтернет-магазина, або відправляє Інтернет-магазину експрес-перевізником «Нова пошта». При цьому:
- Вартість перевезення при поверненні товару - за рахунок Інтернет-магазину.
- Товар відправляється виключно експрес-перевізником «Нова пошта» адреса доставки уточнюється у менеджера. Використання для повернення товару інших служб кур’єрської доставки, оператору поштового зв’язку, кур’єром тощо – не дозволяється, якщо інше не буде погоджене Інтернет-магазином;
Одночасно з Товаром, мають бути передані (відправлені єдиним відправленням):
- Видаткова накладна/чек (оригінал). Видаткова накладна / чек про покупку (оригінал) обов'язково повинні бути в посилці з товаром, що повертається. Якщо повертається не весь придбаний товар (не вся покупка), надається копія документа.
- Заява про повернення товару неналежної якості;
- Гарантійний талон, технічний паспорт на Товар;
- Акт (заява) про повернення товару та видачу коштів;
- Копія (ксерокопія) паспорту Покупця.
Повернення коштів/обмін товару/усунення недоліків здійснюється тільки після отримання та перевірки товару Інтернет-магазином, остаточного визначення причин поломки Товару. У випадку якщо Інтернет-магазином буде встановлено що пошкодження Товару є наслідком пошкоджень/необережності інших дій з боку Покупця чи третіх осіб, зовнішніх факторов, внаслідок порушення правил користування Товаром, порушення умов його зберігання Покупцем, вимоги Покупця встановлені цим пунктом не задовольняються.
При пред'явленні Покупцем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його отримання Виробником.
При пред'явленні Покупцем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його отримання Виробником.
- Під час заміни Товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
- Повернення коштів здійснюється шляхом перерахування грошових коштів у гривні на поточний рахунок Покупця, відповідно до даних (банківських платіжних реквізитів), зазначених у Заяві на повернення товару неналежної якості та Акті (заяві) про повернення товару та видачу коштів.
- У випадку повернення коштів відповідно до замовлень в яких платником виступала інша особа ніж Покупець, порядок та умови повернення коштів обговорюються окремо.
Гроші, сплачені за товар, повертаються не пізніше ніж протягом семи днів з дати встановлення Інтернет-магазином що поломка товару є гарантійним випадком.
У випадку ненадання Покупцем повного комплекту документів для повернення коштів, Інтернет-магазин має право вимагати від Покупця надання повного комплекту документів, при цьому повернення коштів буде призупинено до моменту їх надання.
4. Про виникнення будь-яких питань щодо обміну, поверненню, гарантійного обслуговування Товару, просимо звертатись до менеджерів Інтернет-магазину.
5. Усі питання які не врегульовані цими Правилами, вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства України.
У випадку ненадання Покупцем повного комплекту документів для повернення коштів, Інтернет-магазин має право вимагати від Покупця надання повного комплекту документів, при цьому повернення коштів буде призупинено до моменту їх надання.
4. Про виникнення будь-яких питань щодо обміну, поверненню, гарантійного обслуговування Товару, просимо звертатись до менеджерів Інтернет-магазину.
5. Усі питання які не врегульовані цими Правилами, вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства України.